„a great deal of attention seems to have been diverted from the evidence and the facts into more personal issues.”
nem csak a címbe emelték be marcia clark-ot, hanem tényleg rá fókuszáltunk ma -és kellett ez már, hogy mögé-lássunk ennek a látszólagos hideg személyiségnek (és hogy kicsit hagyják sarah paulson-t dolgozni). mert egy karakter, egy ember nem csak a munkájából áll, és marcia clark-ot nagyon is befolyásolta az, ami a magánéletében zajlott a per idején. ugyanis épp a válása közepén volt, egy csúnya válás közepén, hogy pontosak legyünk, ahol a férj mindent bevetett, még gusztustalan módszereket is, hogy bántsa az ex-feleségét. mondjuk a médiát. azt a médiát, ami egyébként is gyenge pontja volt ennek a nőnek, és nem is lehetett könnyű elviselni azt a nyomást, ami a média-figyelemből adódott. és nem csak azt, hogy napi 24 órában folyt a hírekből a tárgyalás, de azt főleg nem, hogy megállás nélkül cicizték a haja vagy a ruhája miatt. és akkor még hol volt az a pont, amikor a bulvár jó szokás szerint előásott egy elfeledett képet a múltból -pucérat, szaftosat, hogy a nép tóduljon az újságos-standhoz, a szerencsétlen érintett meg csináljon amit akar, a szenzáció-hajhászás nem ismeri az emberséget... (két dolog miatt lehetett érezni, hogy ryanmurphy visszatért a rendezői székbe: 1. zene-választások (seal + portishead); 2. kamera-mozgások -a végén egész bevadította az operatőrt.) ($$03.22.)