„best way to make a bad story go away is to come up with a better story and sell it hard. this is one of the cornerstones of american foreign policy, and one we learned through years of trial and error in latin america, chile, guatemala, panama.”
mindig csodáltam azt a bátorságot, amikor az írószobában úgy döntenek, hogy a finálé előtt állnak meg egy kicsit, és egy kicsit lelkizősebb, felkészülős résszel fordulnak rá a végjátékra. mert a nézők többsége már a felfokozott állapotában lehet, hogy csalódni fog, hogy nem érkezik az a pörgés, amit elvárna... először azt gondoltam, hogy escobar félreállítását kihasználva elsősorban a többi szereplőre akarnak koncentrálni, de szerencsére azért vissza-visszanéztünk a bujdosó pablo-hoz is. szerencsére, mert még egyszer kihasználták, hogy az emberi oldalát mutassák meg -nem is tűnt fel eddig, hogy csak az édesanyját láthattuk a családból, de így lett jól időzítve a konfliktus az apjával, és így ütött igazán a nagy párbeszéd a felakasztott döglött disznó árnyékában... bár a farmot és nyugodt életet szép képekkel ábrázolták, azért a drámaibb jelenetekben előszedték a sorozat elejére jellemző kézi-kamerát is a hatás kedvéért... kicsit nyomasztó volt a hangulat végig a részben, és nem csak escobar nyomora miatt, de igazából mindenki csak szívott az egész epizód alatt (plusz ott volt még az atmoszférikusra vett zene is, ami szintén erősítette a hatást)... ($$09.26.)