„teach the world who you are.”
respekt, amiért a sorozat legátélhetőbb romantikus kapcsolata két fekete férfi között zajlik -zajlott... damon kicsit a háttérben volt eddig az évad során, de most teljes erőbedobással kiléphetett a reflektor-fénybe -egy erősen pop-érzékeny epizódban... mondták annak-idején ryan murphy-ék, hogy a ’vouge’ című madonna-slágernek fontos szerepe lesz a sorozatban, de azt nem gondoltam, hogy központi szerepbe is lép azáltal, hogy a ennyire figyelem középpontjába helyezte a ball-kultúrát a megjelenése után. és ha belegondol az ember, egy komoly ráhatással bíró művésznek, mint amilyen madonna is, felelőssége kell hogy legyen egy ilyen típusú kultúr-misszió (persze csak akkor, ha ezeket a hatásokat úgy tudja beépíteni magába, hogy az hiteles marad, és madonna pont az a típus, aki jól tudja abszorbálni az ihlető forrásait)... jól működő dramaturgai húzás volt, ahogy párhuzamba állították a készítők a két ház mentalitás-béli különbségeit, blanca önzetlenségét és elektra önzőségét. féltettem a táncos-fiúkat, de szerencsére a wintour-ház fenyegetését nem lehetett komolyan venni, és ricky-nek sem lett baja a szakítással járó ribillió közben... (mindig vicces látni, amikor re-kreálnak tévé-műsorokat a múltból -főleg ha közben még rá is ébresztenek, hogy milyen borzalmakat néztek anno a tévében az emberek...) (×07.20.)