„history is a lie that has been honed like a weapon by people who have suppressed the truth.”
tudjuk jól, hogy david s. goyer képes jó ötleteket szülni, azokat jól megírni, de képes mellé is nyúlni. ne higgyetek a többi netes kritikának, itt még nem tudjuk, hogy merre billen a mérleg, lehet belőle bármi. az biztos, hogy a kalandfilmes hangulat működik, hogy jó a táptalaj az intrikákhoz, hogy a karakterek jó alapanyagok a formázáshoz. aztán a művész vagy csodát tesz majd, vagy eltűnik a pénzükkel. viszont beláthatná végre goyer bácsi, hogy nem jó rendező (lásd még: penge 3). oké, itt elsősorban a cgi lólába lógott ki (vagyis inkább olyan volt, mintha egy számítógépes játékból vették volna kölcsön a totálokat), úgyhogy lehet, hogy elsősorban anyagi vonzata volt ennek itt most. azt viszont nem tudom, hogy az írásból vagy a színészvezetésből adódik-e, hogy leonardo-nak ekkora arca lett, de ez is kiderül a későbbiekben. egy dolgot viszont nem vitathatunk el a készítőtől: zeneszerzőt nagyon jól tudott választani. (+04.24.)